Google AdWords

Google AdWords strategie

Zoekmachine adverteren (SEA) is een van de snelste, meest flexibele en kostenefficiënte manieren om uw potentiële klanten online te bereiken. Met Google AdWords target u de juiste doelgroep op het gewenste tijdstip. Op het moment dat uw doelgroep zoekt naar producten of diensten die u aanbiedt, zien zij de advertentie van uw bedrijf. U adverteert alleen op zoekwoorden en posities die voor u relevant zijn. Wordt er niet geklikt op uw advertentie, dan betaalt u ook geen advertentiekosten. U betaalt enkel voor klikken van relevante zoekopdrachten.

Dima Support is als Google Partner gecertificeerd AdWords specialist. Wij hebben passie voor online adverteren en helpen u graag met het opzetten en optimaliseren van uw AdWords campagne. Al verscheidene ondernemers uit Doetinchem, Maastricht, Tiel, Arnhem, Tilburg, Den Bosch, Amsterdam, Utrecht en Groningen gingen u voor.

 

Contact opnemen

Google Adwords
AdWords

Snelheid en efficiëntie

Het voordeel van Google AdWords, ten opzichte van zoekmachine optimalisatie (SEO), is de snelheid, flexibiliteit en de controle over de campagnes. Uw website is na het opzetten van de campagne vrijwel direct zichtbaar in de zoekmachine, op de plek die u wenst. Uw organische positie in de zoekmachine is daarentegen afhankelijk van het Google algoritme.

U kunt met Google AdWords heel specifiek targeten. Bijvoorbeeld lokaal adverteren. Bereik enkel de relevante doelgroep die op zoek is naar uw product of dienst. Daarnaast biedt AdWords de mogelijkheid om uw advertenties in tekst, beeld en video te vertonen aan uw doelgroep.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die Dima Support u kan bieden? Neem dan direct vrijblijvend contact met ons op.

Contact opnemen

Hoe werkt Google AdWords

Bij Google AdWords hoeft u als adverteerder pas te betalen wanneer er op uw advertentie is geklikt. Een Pay-per-click (PPC) systeem. Google AdWords is gebaseerd op een veiling, u kunt bieden op zoekwoorden. Zoekwoorden waar veel op wordt geboden, hebben een hogere prijs per klik. Als adverteerder kunt u zelf bepalen wat het maximumbedrag per klik mag bedragen.

Met Google AdWords kunt u de volgende doelen bereiken:

  • Verhogen van het aantal relevante bezoekers op uw website;
  • Verhogen van de online zichtbaarheid van uw website binnen uw doelgroep;
  • Verhogen van uw naamsbekendheid;
  • Verhogen van uw ROI en het aantal conversies op uw website.

 

Contact opnemen
Pay_per_click